(foto: St. Overbetuweloop)
(foto: St. Overbetuweloop) Foto: St. Overbetuweloop

Inschrijving MHB Overbetuweloop

ELST - De 11e editie van de MHB Overbetuweloop vindt dit jaar plaats op 16 juni, traditiegetrouw op Vaderdag. Deze loop is het hardloopevenement van de Betuwe en is er voor het hele gezin.

Voor kids tot en met 12 jaar is er een gloednieuw parcours en ook is de stichting blij met een nieuwe sponsor. Albert Heijn Driessen heeft zich voor een aantal jaren vastgelegd als sponsor voor de KidsRun en draagt daarmee een belangrijke steen bij aan de gezondheid en sportiviteit van de jeugd in Elst en omgeving.
De KidsRun van 400 of 800 meter start ook in het centrum voor het Gemeentehuis. Dit jaar de primeur van een nieuw rondje waar veel publiek kan staan. Deelnemende kinderen krijgen een gratis medaille. Omdat het Vaderdag is, mogen vaders (of verzorgers) gratis mee rennen met de jongste kinderen tot en met 7 jaar (400 m).

MHB 5 km en
Rabobank 10 km

Volwassen kunnen kiezen uit de 5 of 10 km. De route van de MHB 5 km en de Rabobank 10 km loopt vanuit het centrum richting De Linge, door het buitengebied en draait terug van de Grote Molenstraat naar het centrum van Elst. Een prachtig parcours met lange stukken om snelheid te maken. Deze afstanden zijn de de Atletiek Unie gecertificeerd, de afstanden zijn dus exact en snel.

Start en finish

Zoals altijd zijn de start en finish voor het Gemeentehuis in Elst in de Dorpsstraat. Een sfeervolle locatie met ook gratis springkussen en schminken voor kinderen.

De organisatie is zeer blij met de trouwe hoofdsponsors van de loop. Allemaal lokale bedrijven die zich inzetten voor de loop.
Inschrijven en informatie: www.overbetuweloop.nl.