Op de foto met een Minion. (foto: Gerard Bressers)
Op de foto met een Minion. (foto: Gerard Bressers) Foto: Gerard Bressers

Chequeactie OverbetuweDoet Speelweek

HETEREN - De gemeente Overbetuwe start begin november wederom met een chequeactie. U heeft wellicht de vooraankondiging al in de bus gehad en als u dit leest heeft u de cheque misschien al in huis of krijgt u hem één dezer dagen. Met deze cheque kunt u een initiatief in de gemeente Heteren steunen. Kijk op de site van OverbetuweDoet en u kunt zien welke initiatieven er zijn.

Ook wij met de Stichting Fun4kids, als organisator van de speelweek hebben twee initiatieven ingediend. We zouden het fijn vinden als u ons wilt steunen. We hebben onze, inmiddels bekende, groene box wederom in de Jumbo staan bij de koffieautomaat. Hierin kunt u uw cheque deponeren en dan activeren wij hem voor u en voegen hem toe aan één van onze initiatieven. U kunt de cheque ook zelf activeren en doneren aan een initiatief. Het activeren kan tot 10 december.

Deze keer hebben we de aanschaf van hesjes en de aanschaf van twee grote inklapbare tafels er bij staan. De gele hesjes zijn voor de vrijwilligers tijdens de speelweek, hierdoor zijn ze direct herkenbaar voor de kinderen en de organisatie. Dit geeft de kinderen een gerust gevoel en wij als organisatie zien heel snel of een onderdeel goed bezet is. De tafels zijn voor diverse doeleinden, maar kunnen ook door andere verenigingen geleend worden, dus voor heel Heteren. Laat uw cheque niet verloren gaan en steun een initiatief. Met dit geld kunnen er goede dingen in en voor Heteren gedaan worden, uitgevoerd door de initiatiefnemers uit Heteren.