Spandoek van de bezorgde bewoners van Overbetuwe Overbelast bij de Wolfhoeksestraat. (foto: Overbetuwe Overbelast) Foto: Overbetuwe Overbelast

Openbare vergadering Overbetuwe Overbelast

VALBURG - De bezorgde bewoners van Overbetuwe Overbelast komen op maandagavond 25 maart om 20.00 uur bijeen voor een openbare vergadering. Iedereen is welkom om mee te praten en mee te denken.

Op de agenda staan onder andere een terugblik op de activiteiten van afgelopen tijd en recente provinciale ontwikkelingen. Zo was er op 6 maart een door Overbetuwe Overlast georganiseerd politiek debat in een bomvolle zaal in Valburg. Werden meer dan duizend handtekeningen tegen de railterminal aangeboden aan de provinciale politiek. En bereidden de bewoners zich met behulp van deskundigen en een advocaat voor op juridische stappen zodra de officiƫle procedure van start gaat. Ook blikken we vooruit op de komende periode. Hoe verder met acties en juridische stappen tegen de plannen voor een railterminal aan de Betuweroute?

De locatie is afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Aanmelden via een mailtje aan overbetuweoverbelast@gmail.com.