Laat van Je Horen in De Notenbalk Opheusden. (foto: Marten Post)
Laat van Je Horen in De Notenbalk Opheusden. (foto: Marten Post) Foto: Marten Post

Laat Van Je Horen 2018 in 'De Notenbalk' Opheusden

OPHEUSDEN - Op zaterdag 10 november vindt de derde editie plaats van 'Laat van je horen'. Dit tweejaarlijks evenement -georganiseerd door het cultureel comité Neder-Betuwe- biedt een podium aan inwoners uit de gemeente Neder-Betuwe om te musiceren.

Van 14.00 tot 17.00 uur zijn er optredens van vele jongens en meisjes, mannen en vrouwen, van heel divers niveau en met heel diverse repertoires. Steeds wordt drie kwartier muziek afgewisseld met een kwartier pauze. Het laatste blok gaat om 16.00 uur van start. Bijzonder is ook een optreden van enkele uit Eritrea afkomstige inwoners uit de gemeente.

"Wij nodigen u van harte uit om even binnen te komen lopen. U hoeft zich niet vooraf op te geven. Het evenement vindt plaats in De Notenbalk in Opheusden aan de Swaenenstate 40. De Notenbalk is toegankelijk vanaf het parkeerterrein tussen de Aldi en AH. U kunt een indruk van onze activiteiten krijgen via www.cultuurnederbetuwe.com."