Uitwisseling Overbetuwe-Usingen

OVERBETUWE - Het jaarlijks treffen tussen de partnergemeentes Overbetuwe en Usingen vindt dit jaar voor de 43e keer plaats in Usingen en is in het weekend van 2 en 3 juni.

Wandelgroep Get2gether zal met ons meegaan dit jaar. Zij hebben tijdens de uitwisseling van 2017 de wandelgroep uit Usingen ontvangen en prachtige wandelingen gemaakt in de gemeente Overbetuwe. Tijdens deze uitwisseling is Get2gether uitgenodigd om in Usingen te komen wandelen. Zaterdagochtend vertrekken we met de bus naar Usingen waar na de ontvangst een wandeling gemaakt zal worden samen met de wandelgroep uit Usingen. Zondagochtend zullen zij weer een wandeling maken in de prachtige omgeving van Usingen.

Mensen die belangstelling hebben om mee te gaan kunnen zich aanmelden tot 30 april bij Cobi Janssen, telefoonnummer 0481 350301 of per e-mail cobi.janssen@gmail.com. Als men al een contactadres in Usingen heeft, is het handig dit bij de aanmelding mee te delen, zodat men daar in Usingen bij het onderbrengen van de gasten rekening mee kan houden. Over vertrektijd en opstapplaats wordt men tijdig geïnformeerd.