Kaars.
Kaars. Foto: Stineke Veenhuizen

Ruimte om te gedenken in De Vloedschuur in Heteren

HETEREN - Voor alle dorpsgenoten die een dierbare verloren hebben, wordt op zondag 21 november in De Vloedschuur in Heteren ruimte geboden om deze dierbare te herdenken.

“U wordt in de gelegenheid gesteld om stil te staan bij het verlies en de overledene in uw herinnering mee te dragen. Er is in onze samenleving steeds meer behoefte aan het gezamenlijk herdenken van overledenen en het delen van verdriet en rouw. De Vloedschuurgemeente en de OLV Onbevlekt Ontvangen in Heteren nodigen u voor deze herdenking uit.

Iedereen die een dierbare heeft verloren, onlangs of langer geleden, en het fijn vindt om daar ingetogen bij stil te staan, is van harte welkom! Tussen 13.00 en 15.00 uur kunt u De Vloedschuur binnenlopen waar u een kaars zal worden aangereikt. U wordt naar de sfeervolle ruimte begeleid waar u de kaars voor uw dierbare kunt aansteken. Ook is er gelegenheid om nog even rustig te gaan zitten. Voor wie dat wil zijn er mensen aanwezig die naar uw verhaal willen luisteren. Zie ook www.vloedschuurgemeente.nl. Bij binnenkomst zijn de dan geldende coronamaatregelen van toepassing.”