Kerstvieringen in de Vloedschuur Heteren

HETEREN - Zoals vele evenementen en op feestdagen loopt dit jaar alles anders dan we gewend zijn. Dat geldt ook voor hoogtijdagen in de kerken. In de Kerstnachtdienst is het bij uitstek een drukte van belang, de sfeer en de boodschap van Kerst is voor iedereen. Zingen we de vertrouwde kerstliederen en is de kerkzaal extra aangekleed.

Kerstviering 1e kerstdag - 25 december. "Helaas we kunnen u dit jaar gewoonweg geen plekje aanbieden, omdat door de nieuwe ´lockdown´ de Vloedschuur tot januari gesloten is. Deze kerst anders dus: we nodigen u dit jaar uit voor een kerstviering vanuit De Vloedschuur, maar dan bij u eigen thuis voor de PC of televisie. Het thema is dit jaar dan ook heel toepasselijk: 'Kerst 2020: zit je er klaar voor?'. Aanvang 22.00 uur. Maak het gezellig thuis met kaarsen en gedempte verlichting. En ook: op zeker moment vraagt de dominee mee te doen met het aansteken van een kaarsje, bedenk dat alle kijkers dat op dat moment ook doen in het dorp! De kerstliederen zijn ondertiteld, dus meezingen in alle huiskamers. Ga naar www.vloedschuurgemeente.nl Op de homepagina vind u een button met het kerstprogramma en met een paar klikken komt u op de juiste dienst uit.

Kerstviering 1e kerstdag - 25 december. Op kerstmorgen om 10.00 uur is er ook een kerstdienst; maar ook hiervoor geldt de Vloedschuur is gesloten. Ook deze dienst is te volgen op het YouTube kanaal van de Vloedschuur. Ga naar www.vloedschuurgemeente.nl Op de homepagina vindt u een button met het kerstprogramma en met een paar klikken komt u op de juiste dienst uit.