Wie ontvangt Het Toonbeeld?

OVERBETUWE - Elk jaar reikt de burgemeester van Overbetuwe Het Toonbeeld uit: een vrijwilligersprijs waarmee de gemeente een vrijwilliger, of een vrijwilligersgroep in het zonnetje zet als blijk van waardering voor alle gepleegde inzet.

Corona maakt het vrijwilligerswerk anders dan eerdere jaren. Samen roeien we met de riemen en regels die we hebben. Maar hoe dan ook: vrijwillige inzet wordt er ook in deze crisistijd gepleegd. Wellicht was/is er binnen uw vereniging of omgeving ook iemand met het hart op de juiste plaats, die een onderscheiding verdient voor zijn of haar vrijwillige inzet. Wie moet volgens u dit jaar Het Toonbeeld ontvangen?

Voordragen kan tot en met 31 oktober op de website van het Vrijwilligers Steunpunt Overbetuwe: www.vrijwilligerswerkgelderland.nl/overbetuwe/toonbeeld. Het Toonbeeld wordt op 2 januari uitgereikt. Meer informatie over de wijze van uitreiking (vanwege corona) volgt nog.