Overbetuwe Doet-cheque voor de Blije Kerk?

DRIEL - Eind vorige week ontving de Blije Kerk Concerten Driel al ruim een derde deel van het benodigde bedrag aan cheques. Met uw donatie via internet kunt u dit aanvullen. Met de actie ‘Overbetuwe Doet’ van de gemeente Overbetuwe worden sociaal-culturele activiteiten in de gemeente gestimuleerd en ondersteund.

"Met uw donatie aan een activiteit kunt hieraan ook een steentje bijdragen. Wanneer er voldoende donaties binnenkomen kunnen we onze site verder uitbouwen en vervolmaken. Mocht u geen waardecheque hebben ontvangen – soms gaat er iets mis met de post –, dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk van OverbetuweDoet.nl: 0481 700216 of helpdesk@overbetuwedoet.nl. U kunt de cheques ook in de bus doen bij Michel Nas, Buddinghplein 1, of bij Henk Dries, Patrijsstraat 52."

"We begrijpen dat door de corona-crisis ieders hart en hoofd bezorgd is om andere belangrijke zaken. Toch willen we met de Blije Kerk ook hoopvol vooruitkijken. Daarbij kijken we met veel voldoening terug op de uitvoering van de Mini Matthäus Passie. We boften: we waren de corona-uitbraak net voor, en de uitvoering zelf was indrukwekkend. De werkgroep Blije Kerk Concerten Driel staat in de startblokken om, zodra de RIVM-regels dat toelaten, weer graag concerten te gaan organiseren. We willen de mooie reeks waar we mee bezig waren graag goed voortzetten."