Ronnie Rabble, the medleyman, verzorgt een optreden op vrijdagavond 13 december in zaal Onder de Toren. (foto: PR)

Open Podium Elst met regionale artiesten

ELST - De laatste editie van het Open Podium Elst in 2019 heeft een speciaal tintje, want op vrijdag 13 december zijn namelijk regionale artiesten op de bühne te beluisteren. In zalen- en partijcentrum Onder de Toren aan de Sint-Maartenstraat 34 in Elst verzorgen die avond vanaf 20.30 uur twee formaties en een medleyman de muziek.

De formatie The Hook, een groep bestaande uit leden uit Elst, Duiven, Loo, Oosterhout en Tiel, was al eens eerder te horen op het Open Podium. The Hook speelt blues. Niet zomaar blues, nee authentieke Betuwse Blues. Waarvan akte.

De tweede band van deze avond is de groep Vanallis afkomstig uit Elst en het zeskoppige gezelschap brengt op 13 december vooral muziek uit de jaren ’70,
De enige solist op deze avond is Ronnie Rabble, the medleyman. Hij is geen onbekende in de Betuwse omgeving. Deze singer-songwriter laat covers van alle tijden, en dan veelal uit de sixties en seventies, horen. Van The Beatles tot aan The Rolling Stones, Lou Reed en Golden Earring. Tussendoor brengt hij ook eigen nummers ten gehore.

Vanaf 20.30 uur kunnen deelnemers het aanwezige publiek vermaken met hun liedjes of met hun optreden. apparatuur, zoals versterkers en microfoon, is in de zaal aanwezigTonny@muziekinelst.nl

Publiek is bij het Open Podium altijd welkom. De entree bedraagt twee euro. Info: 06 53868766