Burgemeester Hoytink-Roibois in gesprek met bezoekers Huiskamer van Elst. (foto: Eddie van Hattum) Foto: Eddie van Hattum

Huiskamer van Elst bruist!

ELST - Donderdagochtend is voor steeds meer Elstenaren het wekelijkse moment om een bezoek te brengen aan de Huiskamer van Elst.

Op verschillende plekken in de Bibliotheek aan het Europaplein is wel iets te doen. Neem afgelopen donderdag. Burgemeester Hoytink-Roubos neemt de tijd om met vrijwilligers en bezoekers in gesprek te gaan. Ondertussen worden alle stoelen bezet door bezoekers die een praatje maken en de tijd nemen om van een kopje koffie of thee te genieten. Een koekje van Jumbo-Macleane ontbreekt daarbij niet en als men het wil is een krantje of tijdschrift ook te lezen.

Elders wordt robot Robin van de Bibliotheek gepresenteerd. Wat Robin kan en doet verrast de aandachtige bezoekers. Weer elders in de Bibliotheek is het een drukte van belang als Manuela en Chris Aarts bezoekers helpen boeken ‘What Elst?’ met Jumbo-plaatjes compleet te krijgen.

Iedere donderdag tussen 10 en 12 uur is iedereen welkom tijdens de Huiskamer van Elst. Meer weten? Zie www.huiskamervanelst.nl of e-mail naar info@huiskamervanelst.nl.