De Vloedschuur Heteren.

Bijeenkomst om een geliefde te herdenken

HETEREN - De laatste zondag van het kerkelijk jaar, herdenken wij in De Vloedschuur diegenen die het afgelopen jaar zijn overleden.

Heeft u ook een dierbare verloren, en zou u het fijn vinden om deze te herdenken, voelt u zich vooral vrij om aan te sluiten. Deze dienst is voor iedereen, wel of geen lid van een kerkgemeenschap. De dienst is zondag 24 november om 10:00 uur in De Vloedschuur, Kerklaan 4a in Heteren. Deze bijeenkomst geeft aan een ieder de gelegenheid om stil te staan bij het verlies en de overledene in uw herinnering mee te dragen.

Er is in onze samenleving steeds meer behoefte aan het gezamenlijk herdenken van overledenen en het delen van verdriet en rouw. De Vloedschuurgemeente nodigt u en uw familieleden uit voor deze herdenkingsdienst. Er is gelegenheid om een kaars voor de overledene op te steken. De dienst wordt geleid door ds. Emmy Kwakkel, geestelijk verzorger op Rumah Kita in Wageningen.

Tijdens de herdenkingsdienst worden de namen van overledenen genoemd. Zou u bij deze dienst aanwezig willen zijn en graag de naam van degene die u wilt gedenken laten benoemen en een kaars daarbij aansteken, meld u dan aan via de mail, met naam en naam van uw dierbare, (eventueel met datum) via pastoraat.vloedschuurgemeente@gmail.nl. Aanmelden is niet verplicht en voor kaarsen wordt gezorgd.

Na afloop van de herdenking is er gelegenheid elkaar bij een kop koffie of thee te ontmoeten en uw eventuele gevoelens te delen.