Thijs Tichelaar preekt over Ruth. (foto: Christa Visser)
Thijs Tichelaar preekt over Ruth. (foto: Christa Visser) Foto: Christa Visser

Nieuwe voorganger Baptistengemeente Midden Betuwe

ZETTEN - Op zondag 1 september vond in Baptistengemeente Midden Betuwe de intrededienst van Thijs Tichelaar als nieuwe voorganger plaats. In aanwezigheid van familie, vrienden, genodigden en gemeenteleden werd hij ingezegend.

Na de inzegening preekte Thijs uit het bijbelboek Ruth. Hij bracht naar voren dat Ruth echtheid, relaties en het 'gewone' in het leven (met God) belangrijker vond, dan entertainment, reputatie en het buitengewone. Zijn gezin en hij komen over vanuit Baptistengemeente Arnhem-Centrum. Na een periode van drie jaar zonder voorganger is de gemeente dankbaar voor de komst van Thijs Tichelaar.

Ben je geïnteresseerd in het christelijk geloof of onze geloofsgemeenschap? Voel je vrij om langs te komen. Elke zondag komen we vanaf 9.45 uur samen in het Hendrik Pierson College te Zetten (de dienst start om 10.00 uur). Zie ook www.baptistenmiddenbetuwe.nl.

De inzegening. (foto: Christa Visser)
Er waren veel aanwezigen om Thijs welkom te heten. (foto: Christa Visser)