De heer en mevrouw Van de Bijl-van de Kolk met wethouder Hans Keuken. (foto: Foto Van Beek Dodewaard)

Echtpaar Van de Bijl-van de Kolk uit Opheusden 50 jaar getrouwd

OPHEUSDEN - Op dinsdag 20 augustus vierden de heer en mevrouw Van de Bijl-van de Kolk hun feestelijk 50-jarig huwelijk. Namens de gemeente bracht wethouder Hans Keuken het bruidspaar felicitaties en bloemen.

Herman van de Bijl (69) en Betsy van de Bijl-van de Kolk (66), beiden geboren in de kern Opheusden van destijds de gemeente Kesteren, wonen hun hele leven al in deze plaats en zijn er ook getrouwd. Het echtpaar kreeg vier kinderen, een zoon en drie dochters, vier kleindochters en vijf kleinzoons en vijf achterkleinzoons.

De heer en mevrouw Van de Bijl-van de Kolk brachten hun werkzame leven door in hun eigen boomkwekerij. De heer Van de Kolk werkte aanvankelijk deels bij een andere boomkwekerij. Mevrouw Van de Bijl-van de Kolk deed de administratie voor het bedrijf en zorgde voor de kinderen en het huishouden.