Kasteeltuin in Hemmen. (foto: Ruud Schotman)

Openluchtdienst Vluchtheuvelgemeente in de Kasteeltuin te Hemmen

Op zondag 8 september wordt er een openluchtdienst van de Vluchtheuvelgemeente in de kasteeltuin te Hemmen gehouden.

De dienst begint om 10:00 uur en het thema is: de SCHEPPING. Met scheppingsverhalen en zorg voor de schepping vanuit verschillende religieuze tradities.

Tijdens de dienst staan er borden met symbolen van wereldreligies en worden teksten uit die religies door de aanwezigen aan de symbolen gekoppeld.

De kasteeltuin is voor iedereen de gehele dag vrij toegankelijk ook van 10:00 tot 11:00 uur.

Bij slecht weer wordt de dienst gewoon in de Vluchtheuvelkerk te Zetten gehouden. Informatie hierover zal tijdig op de website staan www.vluchtheuvelgemeente.nl. Of neem contact op met de ouderling van dienst tel 0653219823.