Iedereen kan een maatje worden?

NEDERBETUWE - Als u iets wilt doen voor een ander, kunt u maatje worden bij Welzijn Rivierstroom. Bijna in elk dorp van de gemeente Buren is wel vraag naar een maatje in alle leeftijden met tal van mogelijkheden.

Een maatje is een vrijwilliger die bij je langs kan komen, je advies geeft, of je laat lachen of met je mee gaat naar moeilijke dingen. Er zijn verschillende maatjes, zoals wandelmaatjes, leesmaatjes, boodschappenmaatjes, gezelschapsmaatjes, zwemmaatjes. En nog veel meer maatjes.nl. Inwoners in de gemeente Buren die opzoek zijn naar een maatje kunnen contact opnemen met Welzijn Rivierstroom.

Nieuwsgierig? Neem contact op met Magda Bakker van Welzijn Rivierstroom, door te bellen of te mailen, 0344 602337 of magdabakker@welzijnrivierstroom.nl. Vervolgens maken wij een afspraak.