Samen is Leuker in actie. (eigen foto)
Samen is Leuker in actie. (eigen foto) Foto: eigen foto

Beweeggroep Samen is Leuker actie

NEDER-BETUWE - 'Samen is Leuker' is een beweeggroep voor kinderen/jongeren die om uiteenlopende redenen moeite hebben om aan te haken bij een reguliere beweeggroep omdat ze bijvoorbeeld meer tijd, aandacht, structuur en sturing nodig hebben.

Het aanbod aan ‘speciale beweeggroepen’ in de gemeente Neder-Betuwe is klein en dat maakt het programma 'Samen is Leuker' uniek en breed toegankelijk voor kinderen uit alle kernen van de gemeente Neder-Betuwe en zelfs uit buurgemeenten. Bij 'Samen is Leuker' is het belangrijk dat iedereen mee kan doen op zijn/haar eigen niveau. De groep wordt bewust klein (qua aantal) gehouden om voldoende aandacht aan kinderen te kunnen geven. Het aanbod bestaat uit gevarieerde sport- en speloefeningen met veel ruimte voor eigen inbreng van deelnemende kinderen/jongeren.

'Samen is Leuker' is elke donderdag van 17:00-18:00 uur in sporthal De Eng in Dodewaard. 'Samen is Leuker' is voor kinderen/jongeren vanaf 7 tot en met 18 jaar. "Wij hebben nu een leuke actie! Kom je meedoen met 'Samen is Leuker', dan mag je tot de pasen (de laatste les is dan 18 april) gratis deelnemen aan de lessen! Daarna kun je beslissen of je lid wilt worden. We hopen je te ontmoeten op donderdagmiddag in sporthal De Eng in Dodewaard! Wil je alvast een kijkje nemen wat wij allemaal doen? Kijk dan eens op de Samen is Leuker Facebookpagina. Samen is Leuker is onderdeel van DGV Dodewaard, voor meer informatie over onze vereniging kun je op www.dgvdodewaard.nl terecht."