Rommel gezocht!

ANDELST - Dit jaar organiseert de Hersteld Hervormde Kerk in Andelst weer een rommelmarkt op het Europaplein (parkeerterrein tegenover het voormalige gemeentehuis). Naast rommel zal er nog allerlei lekkers en handigs verkocht worden.

De rommelmarkt wordt gehouden op 11 mei van 9.00 tot 14.00 uur.Natuurlijk kan een rommelmarkt niet zonder rommel. Heeft u nog iets bruikbaars thuis staan, maar wilt er graag vanaf? Lever dit dan in op de volgende data: vrijdag 29 maart 19.00– 20.00 uur en vrijdag 26 april 19.00– 20.00 uur.

Inleveren kan in De Poort (Kerkstraat 5, Andelst. "Wat wij niet onder rommel verstaan zijn: grote meubelen, zoals bankstellen, bedden en dergelijke koelkasten, diepvriezers, orgels, kleding, computers en kapot materiaal. Deze spullen nemen wij niet in. Graag tot ziens met uw rommel of op de rommelmarkt", aldus laat de activiteitencommissie Hersteld Hervormde gemeente Andelst-Zetten weten.