Potgrondactie Heteren. (foto: M. Heijnis)
Potgrondactie Heteren. (foto: M. Heijnis) Foto: M.Heijnis

Groot succes potgrondactie Vloedschuurgemeente

HETEREN - Zaterdag 9 maart zijn vele vrijwilligers van de Vloedschuurgemeente opnieuw in Heteren en Randwijk langs de huizen getrokken om zakken potgrond en koemestkorrels te verkopen.

De weersomstandigheden zaten onverwacht goed mee. En de ingeslagen zakken konden in rap tempo aan de man worden gebracht!
Helaas was het daardoor onmogelijk om in alle straten langs te gaan. Een aantal mensen heeft daardoor tevergeefs naar de verkopers uitgekeken. De organisatie ervaart dat als zeer vervelend en neemt zich voor het volgend jaar voor om een groter aantal zakken aan te bieden.
Voor diegenen die er zeker van willen zijn dat potgrond of koemestkorrels bij hen in de tuin wordt afgeleverd zal het desondanks raadzaam zijn om van tevoren een bestelling door te geven!