Milieupas nodig voor milieustraten Overbetuwe

OVERBETUWE - Inwoners van Overbetuwe krijgen binnenkort een milieupas thuisgestuurd. Deze milieupas heeft men vanaf 1 maart nodig om afval te kunnen brengen op de milieustraten in Andelst en Elst.

Alleen voor inwoners van Overbetuwe. De milieustraten in Andelst en Elst zijn alleen bedoeld voor inwoners van de gemeente Overbetuwe. Met de invoering van een milieupas kunnen alleen inwoners uit Overbetuwe afval brengen en houden we de milieustraten betaalbaar. Inwoners uit omliggende gemeenten en bedrijven met bedrijfsafval worden niet toegelaten. In de tweede helft van februari worden de milieupassen per brief verstuurd aan alle woonadressen in Overbetuwe.

Toegang tot milieustraten
Vanaf vrijdag 1 maart heeft men deze milieupas nodig bij elk bezoek aan de milieustraat in Andelst of Elst. De afvalpas is uw toegangsbewijs tot de milieustraat. De afvalpas is gebonden aan een huisadres en staat niet op naam. Informatie over de soort en hoeveelheid gebracht afval wordt niet op de milieupas geregistreerd.
Meer informatie over de milieupas en de milieustraat staat op www.overbetuwe.nl/afval.