Oliebollenactie hervormde gemeente Heteren

HETEREN - De hervormde gemeente van Heteren hoopt ook dit jaar weer op 29 december de zelfgebakken overheerlijke oliebollen en (niet-zelfgebakken) appelbeignets te bezorgen.

Veel vrijwilligers zullen weer helpen om deze actie te realiseren. De opbrengst komt ten goede aan de hervormde gemeente in Heteren en een gedeelte van de opbrengst van de oliebollenactie gaat naar Aziz en Ingrid Zaghzagh-Buyze in Spanje.

Aziz, Ingrid en hun kinderen wonen en werken sinds september 2005 in Talayuela, in het westen van Spanje. Hiervoor waren zij drie jaar lang werkzaam in Zuid-Spanje. In Talayuela wonen veel immigranten (zestig procent van de bevolking), voornamelijk uit het noordoosten van Marokko. Aziz en Ingrid willen deze mensen bereiken met Gods liefde en genade. Zij proberen dit te bereiken door middel van onderwijs, concrete hulp en evangelisatie. Met onze oliebollenactie willen we het werk van Aziz en Ingrid ondersteunen.

Bestellingen kunnen nog tot 22 december doorgegeven worden. Ook kunnen we, na overleg, eventueel grotere bestellingen uit de regio verzorgen.Telefonisch via 06 57917727 of via het formulier op http://oliebol.hervormdheteren.nl.