Kerstster met sneeuw. (foto:Harrie van Toor)
Kerstster met sneeuw. (foto:Harrie van Toor) Foto: Harrie van Toor

Kerst in de Baptistengemeente Midden-Betuwe

ZETTEN - Het is weer bijna kerst. Een tijd waarin we elkaar ontmoeten en gezelligheid centraal staat, maar ook een moment om te vieren dat Jezus, God zelf, naar deze wereld kwam. In een wereld waarin het (nog) geen vrede is, laat Hij ons zien wat vrede is. De Baptistengemeente Midden-Betuwe organiseert met kerst twee bijeenkomsten.

Iedereen is van harte uitgenodigd op kerstavond 24 december in het HPC (Hendrik Pierson College in Zetten, Mammoetstraat 1) om 19.30 uur. Het thema deze avond is: 'Dat kun je wel zien dat is Hij'. Een zin uit een bekend verjaardagsliedje. We vieren immers de geboorte en ook de verjaardag van Jezus op deze avond. Na afloop drinken we warme chocolademelk.

Op 25 december vieren we het kerstfeest met een bijeenkomst om 10.00 uur in het HPC. Naast dat we met elkaar kerstliederen zingen, voeren we ook de kerstmusical ‘Glitter: schone schijn of een warm welkom’ voor u op. Een aantal mensen uit onze kerk heeft de afgelopen weken met veel plezier deze musical ingestudeerd.