Meedenken over het vrijwilligersbeleid Overbetuwe

OVERBETUWE - Bent u een inwoner van Overbetuwe en doet u veel vrijwilligerswerk, of stuurt u juist vrijwilligers aan? Dan biedt gemeente Overbetuwe in samenwerking met het Vrijwilligers Steunpunt u de kans om mee te denken over het vrijwilligersbeleid in gemeente Overbetuwe.

Vrijwilligers maken kernen krachtiger en levendiger. Zonder vrijwilligers vinden veel activiteiten geen doorgang. Logisch dan ook dat het thema Waardering en Promotie extra aandacht krijgt in de beleidsnota. Wilt u daarover meepraten en denken? Dat kan! Uw meedenken heeft voor gemeente Overbetuwe en het Vrijwilligers Steunpunt een sterke meerwaarde. Want alleen zo ontstaat er beleid dat daadwerkelijk aansluit op wat u als organisatie/inwoner wenst en dat tevens past binnen de gemeente Overbetuwe. Een gemeenschappelijke leidraad, waarmee we menen de organisaties en vrijwilligers nog beter te kunnen ondersteuning in al hun vrijwillige werkzaamheden.

De bijeenkomst is donderdag 21 juni van 19:00 – 21:00 uur bij Triade, Prins Hendrikstraat 5a, Elst. Het thema is 'Waardering en promotie'. "We kijken uit naar uw komst. Wel graag even aanmelden bij: VSPOverbetuwe@fortewelzijn.nl."