Wim Hermse 25 jaar koster

HIEN/DODEWAARD - Onlangs was het 25 jaar geleden dat Wim Hermse koster werd van de Hervormde Gemeente in Hien en Dodewaard. Zijn eerste dienst als koster vond plaats op 28 maart 1993. Sindsdien heeft hij vele malen op zondag zijn taak mogen uitoefenen. Een taak die hij al die jaren met veel toewijding, liefde en zorg uitvoert.

"We zijn als gemeente dankbaar voor mensen die zich inzetten voor Gods kerk. Een koster is er altijd en is het visitekaartje van onze kerk. Achter de schermen wordt hard gewerkt en het is goed om daar bij dit jubileum bij stil te staan. We denken hierbij ook aan zijn vrouw, die hem hierin altijd heeft gesteund. We willen daarom Wim Hermse op vrijdag 22 juni in het zonnetje zetten door hem een receptie aan te bieden.

Iedereen is van harte uitgenodigd om van 19.00 tot 21.00 uur de koster en zijn vrouw in verenigingsgebouw De Hoeksteen, Margrietlaan 13 in Dodewaard de hand te schudden en te feliciteren met zijn 25-jarig jubileum. We hopen als gemeente nog lang van zijn inzet te genieten."