Vrij en gratis inloopspreekuur bij SBBO in Elderveld

ARNHEM - Per 4 april kunt u voor stichting SBBO terecht op het Driemondplein in Elderveld (Sterflat) .

"Heeft u problemen met onbetaalde rekeningen toeslagen, de fiscus en andere overheden? Wij helpen u met een team van gemotiveerde vrijwilligers/sters direct zonder wachttijden ingewikkelde procedure's, en vatten direct de koe bij de horens met een no-nonsens aanpak zonder franjes! Een van onze kerntaken is om u uit de WSNP te houden, mits het probleem niet te groot is gewordenen te lang voortsleept. Maar ook dan zien wij oplossingen en begeleiden u naar de gemeentelijke instanties die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van uw problemen."

"Wij werken in heel de provincie Gelderland en regelmatig ook daar buiten. En leren daar weer veel van vooral over hoe het niet moet. Met mensen in de knel onze insteek is deze: Als u in de boksring bent neergeslagen niet meer in staat bent om overeind te krabbelen, dan wacht u maar op een ding, en dat is de verlossende bel en het einde van de ronde, niet op een contract waarin u wordt uitgelegd dat u eerst stabiel moet zijn voordat u geholpen kunt worden en het nog wel even kan duren voor u aan de beurt bent!

"Dit is onze ervaring na twee jaar veldwerk. U belt aan op Driemondplein 94, wij laten u binnen in het complex, u gaat met de lift naar de 5e verdieping daar staat het aangegeven (dit is een tijdelijke ruimte). Maandag van 13.00 tot 14.30 uur. Woensdag van 11.00 tot 13.30 uur. Vrijdag van 13.00 tot 14.30 uur. (026 3798368 of 06 11838179 tussen 11.00 en 21.00 uur). Wij zoeken altijd vrijwiligers & sponsors." (www.stichting-sbbo)