KBO: Vogels kijken dicht bij huis

ELST - De seniorenvereniging KBO afdeling Elst-OverBetuwe organiseert een lezing 'Vogels kijken dicht bij huis' gebracht door Koos Dansen. Tuin- en natuurliefhebbers worden uitgenodigd op woensdag 28 februari de lezing 'Verrassend vogels kijken dichtbij huis' bij te wonen door de bekende natuur- en vogelfotograaf Koos Dansen uit Arnhem.

Deze lezing en fotopresentatie is een verslag van zijn natuuravonturen, met daarbinnen veel aandacht voor vogels in onze eigen tuinen. Maar ook welke beplanting nodig is om vogels in uw tuin te krijgen en te laten terugkeren. Koos Dansen heeft eerder in Burgers Dierenpark een geweldige lezing gegeven met bijzondere foto,s uit onze eigen woonomgeving.

De lezing wordt gehouden in Wooncentrum Wervershove, Grote Molenstraat 50 in Elst, begint om 14.00 uur en is gratis voor de 55+ senioren uit OverBetuwe. De zaal is open vanaf 13.30 uur. "U hoeft zich vooraf niet aan te melden en bent die middag welkom."

De KBO/PCOB afdeling Elst-OverBetuwe is een actieve seniorenvereniging en behartigt met de samenwerkende seniorenverenigingen Gelderland de belangen op gemeentelijk en provinciaal niveau door het informeren aan senioren in het algemeen en naar haar leden in het bijzonder. Voor meer informatie: rvnistel@outlook.com of 0481 357110.