Foto: Jaap van Merkerk

Drielse oliebollen bij de jaarwisseling

DRIEL - De protestantse gemeente in Driel zal ook dit jaar een oudejaars-oliebollenactie houden.

Er wordt uitsluitend op bestelling geleverd. Telefonisch bestellen kan tot uiterlijk woensdag 28 december bij familie Van Merkerk (026 4743419 of familie De Hartog (026 4742229). Bestellen per mail: oliebollen@pkndriel. Voor bezorging binnen de gemeente Driel is er de keuzemogelijkheid voor vrijdagmiddag of zaterdagmorgen 30 december. Afhalen kan uitsluitend op vrijdagavond 30 december (tussen 19.00 en 20.30 uur) in Ons Gebouw bij de protestantse kerk in Driel. De oliebollen, naar keuze met of zonder rozijnen, kosten 6 euro per tien stuks. Appelbeignets kosten vijf euro per vijf stuks. Bij bestellingen vanaf 25 euro krijgt u een korting van tien procent over de gehele bestelling.

Bij de huis-aan-huis-actie in november werden 3000 oliebollen en 1200 appelbeignets verkocht. Net als in de afgelopen jaren bleek de kwaliteit weer optimaal. De bollen hadden de juiste beet, waren mooi luchtig zonder in de kern klef te zijn en perfect op smaak en de appelbeignets waren verrukkelijk. Niet onbelangrijk is hierbij dat de opbrengst van de actie een welkome ondersteuning vormt voor het onderhoud van de monumentale kerk van de protestantse gemeente in Driel.