Plein 5 in Ingen uitgebreid met twee winkeltjes

Algemeen Zaken Nieuws

INGEN - Inpandig is er bij Plein 5 een karakteristiek bakkerswinkeltje gebouwd. Bij binnenkomst is het net of u even terug gaat in de tijd. Iedere ochtend wordt het brood warm aangeleverd door de Warme Bakker, Bakkerij Haverland uit Veenendaal.

In de winkel worden verse croissants, appelflappen, gevulde koeken, saucijzenbroodjes en andere lekkernijen afgebakken. Ook voor vers gebak, taart, cake enzovoort kunt u bij ons terecht.

Naast De Bakker zit Second Life 'Veur Mekoar'. Hier wordt tweedehands kleding verkocht door een leuk team vrijwilligers die met veel enthousiasme en plezier zich inzetten voor de stichting Second Life.

De stichting staat voor de kinderen van de gemeente Ingen, Maurik en omliggende gemeentes, die door financiƫle omstandigheden vanuit huis geen Sinterklaas of verjaardagen kunnen vieren. Second Life ondersteunt deze gezinnen door hun te helpen. Dus voor een leuke jurk, broek, tas of jas kunt u bij ons terecht. Iedere dag nieuwe items.

Loopt u verder dan komt u bij Plein 5 Meubelen. Hier worden tweedehands Chesterfield en schapenleren meubelen verkocht. Door het ruime assortiment komen er dagelijks mensen vanuit het hele land.

Plein 5 bezorgt door heel Nederland. In de woonwinkel kunt u terecht voor leuke brocante en nieuwe woonaccessoires .

Plein 5, de Bakker, Second Life. Openingstijden maandag tot en met zaterdag 08.30 tot 17.00 uur. Docter A.R.Holplein 5. Ingen; 0344 604508.