Ook dit jaar is er weer een woonmarkt

Algemeen Zaken Nieuws

Ook dit jaar is er weer een woonmarkt. Deze is op zaterdag 27 september van 11.00 tot 15.00 uur op het gemeentehuis in Elst. Bezoekers zich breed oriƫnteren op de Overbetuwse woningmarkt.

Nieuwbouw in Elst,  aan u de keus

Wonen in Elst in een woning die bij u past. Westeraam biedt u die mogelijkheid. Een groene omgeving en kindvriendelijk. Op de woonmarkt presenteren zich enkele ontwikkelaars met hun aanbod; twee-onder-een kapwoningen, rijwoningen, vrijstaande woningen, appartementen en vrij kavels.

Voor iedereen die woont of wil wonen in Overbetuwe

De woonmarkt is bedoeld voor inwoners van Overbetuwe en voor mensen buiten Overbetuwe die graag hier willen komen wonen. Starters op de woningmarkt, maar ook doorstromers. Mensen die een woning willen kopen, huren of verbouwen en mensen die hun woning juist willen verkopen. Kortom: voor iedereen die woont of wil wonen in Overbetuwe!

Kom zaterdag 27 september a.s. van 11.00 tot 15.00 uur naar het Gemeentehuis in Elst, dorpstraat 67. De toegang is gratis.

Kijk voor meer informatie op www.gewooninelst.nl