Nieuw ondernemers-event in voormalige veilinghallen nu al succesvol

Algemeen Zaken Nieuws

Ruim zestig beursdeelnemers Betuwe Onderneemt Beter

BETUWE - Het nieuwe ondernemers-event op maandag 19 mei Betuwe Onderneemt Beter kan nu al een succes genoemd worden. Met nu al vierenzestig beursdeelnemers en een uitdagend workshopprogramma kan de bezoeker een boeiende middag tegemoet zien. Daarnaast zijn er al veel bedrijven genomineerd in de diverse categorieën om te dingen naar de titel meest enthousiaste ondernemer.

Betuwse bedrijven die alsnog deel willen nemen aan de beurs kunnen zich nog inschrijven. Er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar op het beursplein. Het evenement vindt plaats in de voormalige veilinghallen van Bemmel.

Het evenement is een initiatief van een aantal gedreven Betuwse ondernemers die overtuigd zijn van de (economische) aantrekkelijkheid van de gemeente Lingewaard en Overbetuwe. Ze willen onderstrepen dat bedrijven in de regio (elkaar) veel te bieden hebben. Bovendien heerst er een goed vestigingsklimaat tussen de rivieren Waal en Rijn. Het initiatief wordt ondersteund door de Rabobank Oost Betuwe als hoofdsponsor en de gemeenten Overbetuwe en Lingewaard als sponsors. Daarnaast mag de organisatie zich verheugen op een groot aantal bedrijven die als Official Partners die hun naam aan het evenement verbinden.

De dag kent drie doelen: de oostelijke Betuwe (gemeente Over-Betuwe en gemeente Lingewaard) op de kaart te zetten als aantrekkelijk gebied waar een uitstekend ondernemersklimaat heerst; kennis overbrengen en delen tussen ondernemers en organisaties onderling n tenslotte een ondernemersverkiezing met een feestelijk karakter, kortom 'Het vieren van het ondernemerschap.

Bedrijven nomineren voor de ondernemersverkiezingen

Het avondprogramma bestaat uit een verkiezing tot beste en meest enthousiaste ondernemer. In diverse categorieën kan gestreden worden om de eer en roem. Natuurlijk levert een uitverkiezing en zelfs een nominatie ook de nodige publiciteit op. Bedrijven kunnen nog voorgedragen worden via de website van Betuwe Onderneemt Beter.

Deelnemen aan de beurs of de beurs bezoeken

Bedrijven die zichzelf willen presenteren aan een breed (ondernemers) publiek kunnen zich aanmelden voor deze beurs. Dat kan door als standhouder in te schrijven. De organisatie mocht al vierenzestig beursdeelnemers ontvangen. Natuurlijk is de beurs ook als (zakelijke) bezoeker toegankelijk. Gratis inschrijven kan op de website. Op de website kunnen tevens kaarten voor het dinerbuffet en het avondprogramma met verkiezingsavond gekocht worden à 45 euro per stuk. Inschrijven en informatie inwinnen kan via www.betuweonderneemtbeter.nl.