CDA Overbetuwe

Algemeen Zaken Nieuws

KOSTENBEHEERSING VOOR KWALITEIT TOT IN DE KERN!!

DAAR STAAT CDA OVERBETUWE VOOR….

CDA Overbetuwe is al vele jaren de sterkste lokale partij. Dat komt met name omdat wij ons, samen met u, al vele jaren inzetten voor toekomstbestendige en leefbare dorpen, met een sterk ondernemersklimaat. Wij zullen dit samen met U blijven doen….

KOSTENBEHEERSEN: GEMEENTEHUIS IN DE KERN VAN ELST!!

Als enige partij heeft het CDA in 2011 de bouw van een nieuw, onnodig en peperduur gemeentehuis bij het station geblokkeerd. De laatste weken, net voor de verkiezingen van 19 maart, zijn inmiddels de meeste partijen er van overtuigd dat renoveren van het mooie gemeentehuis in de kern van Elst ook financieel de beste oplossing is! CDA Overbetuwe houdt ook na 19 maart de rug recht !

DAAROM WEL GELD EEN MENSELIJK SOCIAAL BELEID!!

De komende decentralisatie van taken uit de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO), de Jeugdzorg, de Sociale Werkgelegenheid e.d. zal een nog onduidelijk- maar zeker een groot beroep doen op de financiën van onze gemeente. Het CDA besteedt het geld liever aan mensen en aandacht voor een menselijk sociaal beleid !

DAAROM WEL GELD VOOR TOEKOMSTBESTENDIGE DORPEN!!

Voor het realiseren van de al jaren levende wensen, voor de noodzakelijke dorpsontwikkeling, kan er nu geld en enthousiaste mensenkracht ingezet worden. Het CDA besteedt het geld liever in het investeren in de leefbaarheid van onze kernen…
AAN DE SLAG!!

Er zijn 2 jaren verloren gegaan, er is genoeg gepraat en het is nu tijd om door te pakken….Samen met u !!

MET DE JUISTE INFORMATIE !!

Bel onze lijsttrekker en oud-wethouder Jan van Baal, mobnr 06.108.908.70, volg ons via Facebook CDA Overbetuwe en/of bezoek onze website www.cdaoverbetuwe.nl voor ons uitgebreide verkiezingsprogramma.

Namens CDA Overbetuwe

JAN VAN BAAL