Foto: Marco Hamelink Fotografie

FW: bezoek Rijnstate Elst door OCO

Met vriendelijke groet

0481-464770

Het Gemeente Nieuws is ook gratis online te lezen op www.gemeentenieuwsonline.nl

Van: OCO <info@oco.nl>
Verzonden: maandag 22 mei 2023 15:31
Aan: Gemeentenieuws <gemeentenieuws@starterspers.nl>
Onderwerp: bezoek Rijnstate Elst door OCO

Een heel goedemiddag,

Hier een aantal foto’s (gemaakt door Marco Hamelink Fotografie) en een tekstje n.a.v. de Preview aan Rijnstate Elst door OCO (Ondernemers Contact Overbetuwe).

“Preview Rijnstate Elst 17 mei
Zeer indrukwekkend! Dat mag zeker gezegd worden van ‘het ziekenhuis van de toekomst’; Rijnstate Elst. De officiële opening staat gepland op 26 juni a.s., maar onze ondernemersvereniging mocht daarvoor al een kijkje nemen in dit bijzondere gebouw. Een gebouw dat vrij is van fossiele brandstoffen en nu al 60% zelfvoorzienend is o.a. door gebruikmaking van zonnepanelen en waterstof.

Na het welkom door voorzitter Jeroen Sertons was het woord aan Willem-Jan Hanegraaf en Martine Oudenbroek namens Rijnstate. Zij hadden een interessante presentatie voorbereid over de totstandkoming van dit innovatieve ziekenhuis. Het eerste in Europa, dat energie en warmte haalt uit waterstof!

Daarna werd het gezelschap van ruim 100 OCO-leden rondgeleid door de prachtige ruimtes met als eindstation het atrium van Rijnstate Elst. Buitenpoort Catering verraste het gezelschap met een foodmarket vol heerlijke wereldgerechten; een fijne afsluiting van een mooie avond.

Graag bedanken wij OCO-lid ProDigit voor de ondersteuning voor wat betreft beeld en geluid; top geregeld mannen!”

Meer info: www.oco.nl

Hartelijke groet,