Activiteiten bij de KBO Elst Overbetuwe

ELST - Op de woensdagen 29 maart en 26 april zijn er weer Spel- en ontmoetingsdagen bij de KBO Elst Overbetuwe. Bijeenkomsten waarbij men van harte welkom is om een praatje te maken of te kaarten, sjoelen, rummikub of een ander spel te spelen. Tussendoor op 12 april is er een lezing over het hitteplan van de GGD. Waarbij veel aandacht zal zijn om de warme dagen goed door te komen.

“Tijdens deze middagen kunt u kennis maken met de mensen en de mogelijkheden die de KBO Elst u heeft te bieden. De KBO is een seniorenvereniging die zich inzet om de belangen van senioren te behartigen, informatie en ontspanning te geven en het is een ontmoetingsplek voor senioren. U bent van harte welkom.

Woensdag 12 april bij de bespreking van het hitteplan van de GGD zullen medewerkers komen uitleggen hoe u op een zo gezond mogelijke wijze de warme dagen door kunt komen. De nodige toelichting zal worden gegeven en u kunt al uw vragen aan de medewerkers van de GGD stellen, daar zal voldoende tijd voor worden gegeven.”

De KBO Elst Overbetuwe is aangesloten bij de KBO Gelderland en die werkt samen met vier andere provinciale bonden om de belangen van senioren landelijk zo goed mogelijk te behartigen.

De uitvoering van deze bijeenkomsten heeft plaats in ‘Party- en Zalencentrum Onder de Toren’ aan de Sint-Maartenstraat 34 (hoek Grote Molenstraat) in Elst. De aanvang van alle middagen is vastgesteld op 14.00 uur en de zaal is open vanaf 13.30 uur.

Alle belangstellenden van 55 jaar en ouder uit de gemeente Overbetuwe zijn welkom en de toegang is gratis. Voor meer informatie kan men contact opnemen met de secretaris GER Daam. Telefonisch via 0481-373844 of mail: gdaam@hetnet.nl