Inloopcafé met bestuursverkiezingen bijlokaal FNV Overbetuwe

ELST - Op zaterdag 28 mei van 14.30 tot 17.00 uur is er een Inloopcafé met bestuursverkiezingen bijlokaal FNV Overbetuwe.

Deze wordtge gehouden in het sociaal en cultureel centrum De Wieken aan de Prinses Irenestraat 49 in Elst. Het is inmiddels al weer vijf jaar geleden dat Lokaal FNV Overbetuwe is ontstaan uit verschillende oude vakbondsafdelingen van FNV-bonden die zich verenigd hebben.

Nu moet er weer een nieuwe bestuursverkiezing plaats vinden. Lokaal FNV Overbetuwe zoekt nieuwe bestuursleden, het huidige bestuur is herkiesbaar. Deze verkiezing doen we tijdens het Inloopcafé.

Iets voor jou?Wij zoeken vakbondsleden die zich voor het netwerkbestuur kandidaat willen stellen.   Zou jij je kandidaat willen stellen? Stuur dan een e-mail aan a.schuiling@fnv-overbetuwe.nl. Meer informatie over Lokaal FNV vind je op www.lokaalfnv.nl.

Activiteiten

Beïnvloeding van het sociaal beleid in Gemeente Overbetuwe. Daarvoor gaan kaderleden van het lokale netwerk in gesprek met wethouders in de gemeente.
Organiseren van themabijeenkomsten en vakbondscafés over actuele onderwerpen.
Huldiging van jubilarissen.