Vrouwen van Nu Heteren is weer begonnen

HETEREN - Het afgelopen jaar konden helaas de geplande avonden door de coronamaatregelen niet doorgaan. Wel is door middel van af en toe een attentie het contact gebleven met de leden. In het voorjaar hebben we met 17 leden een zeer geslaagde fietstocht naar de Pluktuin in Oosterbeek gemaakt. Met een heerlijke lunch en bezichtiging van de tuin.

“Zo is gelukkig het contact met elkaar gebleven. Ook de afdelingsavond van september konden we  weer met elkaar houden. En nu zijn we blij ook de avond in oktober door te kunnen laten gaan. We misten de ontmoetingen en gezelligheid met elkaar.

Daarom zijn we blij onze leden uit te kunnen nodigen voor de ledenavond op maandag 11 oktober. We hebben een speciale gast. En wel onze eigen burgemeester, mevrouw Patricia Hoijtink-Roubos. Ze gaat vertellen wat haar werk als burgemeester inhoud. Vaak hebben we wel een idee, maar deze avond horen we er meer over.

Uiteraard zijn onze leden uitgenodigd, maar bent u als vrouw nieuwsgierig wat Vrouwen van Nu precies is, vindt u het fijn om met meer vrouwen kennis te maken en bent u geïnteresseerd in het onderwerp, dan bent u van harte welkom op maandagavond 11 oktober om 20.00 uur in De Bongerd in Heteren. Meer informatie over ons programma staat op www.vrouwenvannu.nl/heteren.”