Tellen van DE punten. (foto: Y. Sinkeldam)
Tellen van DE punten. (foto: Y. Sinkeldam) Foto: Y. Sinkeldam

D.E.-punten voor de voedselbank

HETEREN - Het gaat goed met het inleveren van de D.E.-punten, maar... het kan natuurlijk altijd beter.

Koffie is een ‘luxe’ product voor mensen die aangewezen zijn op de voedselbank en dat zijn er ook in Nijmegen en de Overbetuwe velen (meer dan 750 adressen). De Lionsclub houdt daarom voor de Voedselbank samen met de kerken in Overbetuwe, al enkele jaren een actie voor koffie en Douwe Egberts steunt deze actie.

“We zamelen waardepunten in die ingewisseld kunnen worden voor pakken koffie. Alle soorten punten van DE-koffie en Pickwick-thee zijn welkom. Douwe Egberts verhoogt het aantal gespaarde punten nog eens met 15%. (ook AH Perla-punten zijn welkom)

Spaart u mee? Kijk goed in de lades en spaarpotjes waar al die waardepunten zijn gebleven en geef ze een goede bestemming. Met 500 punten geeft u iemand al een pak koffie. In de diverse kerken staan achter in de kerken een doos. Echter omdat onze kerkdiensten/vieringen deels online en deels in de kerk zijn, willen we u vragen om uw punten in te leveren via brievenbus bij: hervormde gemeente Heteren: A. de Wit, Dorpsstraat 12, Heteren; De Vloedschuurgemeente: Kerklaan 4a of Joke Smaling, Prinsenhof 27, Heteren. Maria Magdalena parochie: herberg De Aandacht, Kerkplein 1, Heteren.

In juni gaan we tellen en worden de punten ingeleverd bij D.E. We hopen dat er zo in ieder voedselpakket één of meerdere pakken koffie meegegeven kan/kunnen worden! Hoe meer punten? Hoe meer koffie!”