Speculaaspoppen maken tijdens dagbesteding. (foto: Nikkie)
Speculaaspoppen maken tijdens dagbesteding. (foto: Nikkie) Foto: nikkie

Samen bouwen aan een toegankelijke skelterbaan

ELST - Jongeren van Familiehuis 't Lingeveld (LVB 18+) zetten zich samen met stichting Handzaam in voor het goede doel. Met behulp van de waardecheque van Overbetuwe Doet die huis-aan-huis wordt verspreid door de gemeente Overbetuwe kunt u dat goede doel steunen.

"We bouwen aan een skelterbaan die ook toegankelijk is voor kinderen met een beperking. Ons streven is om deze op Special Kids Day, het feest van Salma (kinderburgemeester 2019/2020) op 30 mei in gebruik te kunnen nemen.
Binnenkort staan we ook in het centrum van Elst voor de verkoop van speculaas. Deze zijn gemaakt door onze jongeren met een beperking tijdens de dagbesteding bij ons op het terrein. Doneer nu uw waardecheque aan ons via:www.overbetuwedoet.nl
Meer info staat op www.familiehuishetlingeveld.nl en op www.specialkidsday.nl.