Potgrondactie Vloedschuur.

Potgrond huis aan huis in Heteren en Randwijk

HETEREN - Op 7 maart wordt potgrond en koemestkorrels in Heteren en Randwijk thuisbezorgd!

"De lente is alweer volop in het land! En zoals elk jaar kunnen de tuinen wel weer wat extra mest en potgrond gebruiken. Heeft u geen tuin maar wel de nodige bloem- en plantenbakken? Hiervoor is het òòk verstandig om er regelmatig nieuwe potgrond in te doen. Dan groeit en bloeit alles weer volop en heeft u er veel meer plezier van."

"U kunt ook dit jaar weer rustig wachten totdat de vrijwilligers van de Vloedschuurgemeente bij u aanbellen. Op zaterdag 7 maart gaan zij in Heteren en Randwijk langs alle huizen om zakken potgrond en koemestkorrels van Naturado aan de man te brengen. Om 10.00 uur wordt er gestart. Rond 14.00 uur worden hopelijk de laatste zakken verkocht.”

De producten worden u opnieuw tegen een scherpe prijs aangeboden. Naturado universele potgrond is een mengsel van tuinturf, turfstrooisel, kalk en meststoffen, en is niet alleen geschikt voor de tuin, maar ook een verwennerij voor kamer-, terras- en balkonplanten. Er zijn geen chemische bestanddelen aan toegevoegd en daardoor is het product zeer geschikt voor de bemesting van groente en fruit. Ook in de siertuin kan het met succes worden toegepast.

“Bent u niet thuis die dag? Dan kunt u uw bestelling ook plaatsen via scriba.vloedschuur@gmail.com Vermeld dan wel even uw naam en adres en telefoonnummer. Dan wordt de bestelling, na overleg, bij u afgeleverd.” De opbrengst van deze potgrondactie komt opnieuw ten goede aan de instandhouding van De Vloedschuur in Heteren.