Zelf de regie houden over uw geld

ELST - Op woensdag 4 maart houden Forte Geldzaken en de KBO afdeling Elst Overbetuwe over Zelf de regie houden over uw geld' een voorlichtingsbijeenkomst.

De plaats van uitvoering is in de ontmoetingsruimte van wooncentrum Wervershove aan de Grote Molenstraat in Elst. De aanvangstijd is vastgesteld op 14.00 uur en de ruimte is vanaf 13.30 uur open. Medewerking aan deze bijeenkomst wordt gegeven door Moviera met het onderdeel 'Voorkomen van financieel misbruik', Notaris Han Castrop van notarissen Elst over 'Wat is er hiervoor te regelen bij de Notaris', de Rabobank Maas en Waal - Oost Betuwe over 'Wat kunt u nu regelen bij de Bank', Foka Bruggema van Forte Welzijn over 'Welke ondersteuning biedt Forte Geldzaken bij financiële vragen' en 'Waar kunt u terecht bij vragen over hulp en zorg'.

U krijgt informatie en tips om zo lang mogelijk de regie in uw huishouden en geldzaken te behouden. Maar ook wat u nu kunt regelen. Aan de sprekers kunnen vragen gesteld worden over de onderwerpen. Een bijzonder informatieve bijeenkomst die zeer de moeite waard is. Alle belangstellenden vanaf 60 jaar uit de gemeente Overbetuwe zijn welkom en de toegang is gratis.

De KBO-afdeling Elst Overbetuwe is aangesloten bij de KBO Nederland, bij de KBO-provincie Gelderland en is een belangen organisatie voor senioren. Forte Geldzaken is een onderdeel van Forte Welzijn. "Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met de secretaris van de KBO Ger Daam via 0481 373844 of met Forte Welzijn telefonisch via 085 0406066 van maandag - vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur.