Jeugdprinsentreffen Overbetuwe in Slijk-Ewijk

SLIJK-EWIJK - Op zaterdag 15 februari komen de jeugdprinsen en -prinsessen samen voor een fantastische feestmiddag. Samen met hun gevolg wordt er een geweldig carnavalsfeest gevierd.

Niet alleen jeugdcarnavalsverenigingen uit de gemeente Overbetuwe zijn welkom, alle kinderen mogen aansluiten in de polonaise. En ook jeugdprinsen en -prinsessen van buiten de gemeente zijn van harte uitgenodigd. Uiteraard mogen zij hun gevolg meenemen

Het jeugdprinsentreffen wordt elk jaar georganiseerd door de VEKO, samen met een van de carnavalsverenigingen uit Overbetuwe. Dit jaar hebben de Waalkanters uit Slijk-Ewijk de eer om als gastheren op te treden. Dit kinderfeest laat zien dat carnaval een feest is voor iedereen (gezelligheid kent geen leeftijd!)

Het spektakel begint om 13:30 uur, en eindigt rond 16:00 uur. Het jeugdprinsentreffen vindt plaats in Dorpshuis Beatrix (Dorpsstraat 15, Slijk-Ewijk). De toegang voor kinderen en hun begeleiders is gratis.