Overvliegen achter het clubgebouw. (foto: Scouting Zetten)
Overvliegen achter het clubgebouw. (foto: Scouting Zetten) Foto: Scouting Zetten

Scouting Zetten geeft de natuur een boost

ZETTEN - Het voorjaar komt er weer aan! De bomen en struiken krijgen bloesem en de wereld om ons heen kleurt groen, maar de natuur kan wel een handje gebruiken.

Op zaterdag 9 maart vanaf 10:00 uur gaat Scouting Zetten weer in Zetten en Hemmen langs de deuren om potgrond en mestkorrels te verkopen! De mestkorrels zijn geschikt als startmest. En wordt vooral in het voorjaar voor het gazon, de siertuinen, maar wordt ook voor de groente- en fruitteelt gebruikt. Dus het is ook geschikt voor uw moestuin!

De potgrond en koemestkorrels zijn van uitstekende kwaliteit, merk Naturado. De kosten zijn vijf euro voor een zak potgrond (40 liter) en 7,50 euro voor een zak koemestkorrels (5 kg).

De opbrengst van deze actie komt direct ten goede aan onze activiteiten. Er is een beperkte hoeveelheid, maar op www.scoutingzetten.nl kan men alvast reserveren