Bloemen voor Bridget Vermeer van burgemeester

ELST – De bijzondere prestaties van Bridget Vermeer van EZ&PC tijdens de Nederlandse Junioren en Jeugdkampioenschappen Korte Baan waren voor EZ&PC natuurlijk reden om deze talentvolle zwemster flink in het zonnetje te zetten. Bridget won zilver en brons op de 800M respectievelijk 400M vrije slag. Een grote verrassing was het bezoek van burgemeester Van Asseldonk die een bezoek bracht aan zwembad De Helster om Bridget persoonlijk te feliciteren.

De feestvreugde was enorm! Voor Bridget een prachtig tv-scherm met felicitaties in de hal, posters, overal blauwe en gele vlaggetjes en natuurlijk veel ballonnen in de clubkleuren, zelfs een boot in geel met blauw waarin Bridget door haar vaste trainingsmaatjes als een zwem-koningin naar de overkant werd gevaren, een botenrace en estafettes met de gekleurde ballonnen, bloemen, cadeautjes, kaarten, mooie woorden, heel veel applaus en felicitaties van de burgemeester!

Burgemeester Van Asseldonk complimenteerde Bridget met haar indrukwekkende prestaties. Ook hoofdtrainster Wilma Drager-Visee werd door de burgemeester in de bloemetjes gezet, die symbool stonden voor de waardering richting alle vrijwilligers binnen de vereniging die zich inzetten voor de zwemmers.

Voor Bridget werd het een onvergetelijke ‘training’, maar ook alle andere zwemmers, trainers en bezoekers hebben kunnen genieten van de feestvreugde. De feestelijke training werd natuurlijk afgesloten met een taartje. Banketbakkerij Paul Janssen zorgde voor een grote doos met passende petit-fours die voorzien waren van een afbeelding van de medaille-winnares.